Partida Rol por web

PFS PbPGameday VIII - Hao Jin Cataclysm (Core)

Consumibles (Conjuros / Aptitudes / Equipos)

Cargando editor
09/09/2019, 15:27
Stryga

Special Attacks channel positive energy (1d6, DC 10, 2/day)

Domain Power Spell-Like Abilities Lore Keeper, Strength Surge (5/day)

Sling bullets 10/10

MW breastplate (300po, 30), MW Longspear (305po, 9lb), alchemist's fire (flask) (20po, 1lb), tanglefoot bag (50po, 4lb), wand of enlarge person (46/50)(2pp), wand of shield of faith (45/50)(2pp) , wand of CLW (47/50)(2pp), outfit (monk's),backpack masterwork (50po, 4lb), rope (silk/50 ft.)(10po, 5 lb), holy symbol (wooden), scroll case(1po, 0,5lb), belt pouch (2)(1po, 0,5lb), spell component pouch (5po, 2lb), Healer's kit (+2 heal) (50po, 1lb), jewelry (80 po), compass ( +2 circumstance bonus on Survival checks made to avoid becoming lost. You can also use it to grant the same bonus on Knowledge (dungeoneering) checks made to navigate underground) (10po, 1/2 lb), scorll prot vs evil

2x Holy water (50po)
1x MW Club(300po)

1xCLW potion
1xProt. vs Evil potion

Cargando editor
11/09/2019, 18:16
Rosario Gallardo

1- (Una vez durante la aventura antes de tirar una salvación de Voluntad, un PJ puede agregar un bonificador +2.)

2- (Una vez durante esta aventura antes de intentar una salvación de Voluntad, un PJ puede tirar dos veces y quedarse con el mejor resultado.)

3- (Cada personaje puede repetir una prueba de habilidad fallida realizada como parte de su movimiento (como Acrobacias, Trepar o Volar).

4- (Una vez durante la aventura, si el grupo se encuentre con uno o más oponentes muertos vivientes, podrá activar esta recompensa para concederles un bonificador +4 a las pruebas de iniciativa durante dicho encuentro.)

5- (Una vez durante la aventura, un PJ puede repetir un pj puede repetir cualquier tirada de 1d20, quedándose con la segunda)

6- (Cada vez que los PJs intentan una prueba de Saber para identificar una criatura dentro del tapiz, cada PJ puede obtener un bonificador +2 a la prueba.
Una vez durante el escenario, cada PJ puede tirar dos veces y quedarse con el mejor resultado en lugar de obtener un bonificador +2.
O en lugar de tirar la prueba de Saber dos veces para identificar a la criatura (ver arriba), el PJ puede tratar su resultado como si hubiera sacado un 20. Alternativamente, el PJ puede obtener los beneficios del resultado de la más alta de las dos tiradas como si se tratase de una habilidad de Saber cómo entrenada.)

Combat Gear

Potion of spider climb, scroll of alter self, bless weapon, bull's strength, delay poison, dispel magic, mirror image, remove paralysis, see invisibility, scroll of comprehend languages, divine favor, faerie fire, protection from evil, scroll of fireball, gaseous form, grease, obscuring mist, protection from evil, web, scroll of haste, scroll of lesser (x2) restoration, scroll of share language, wand of comprehend languages (6 charges), wand of cure light wounds (8 charges), wand of disguise self (43 charges), wand of endure elements (45 charges), wand of enlarge person (36 charges), wand of mage armor (13 charges), wand of magic missile (47 charges), wand of shield (34 charges), acid (2), alchemist's fire (2), antitoxin, healer's kit, holy water, tanglefoot bag; Other Gear +1 full plate, +1 glaive, cold iron warhammer, mithral dagger, sling, sling bullets (10), amulet of natural armor +1, cloak of resistance +1, elixir of swimming, headband of alluring charisma +2, ring of protection +1, wayfinder[ISWG], backpack, bedroll, bell, belt pouch, cleric's vestments, cold weather outfit, crowbar, entertainer's outfit, sunrod (2), whetstone, wooden holy symbol of Shelyn, holy text cheap shelyn (worth 1 gp, 1 lb), kit de belleza (peine, lima, cortauñas, jabon toallitas) (worth 2 gp, 1 lb), 1,868 gp, 7 sp, 5 cp
--------------------
Special Abilities
--------------------
Claws (8 rounds/day) (Su) 2 Claw atacks deal 1d4 damage
Lay on Hands (1d6 hit points, 6/6 day) (Su) As a standard action (swift on self), touch channels positive energy and applies mercies.
Smite Evil (1/1day) (Su) +5 to hit, +3 to damage, +5 deflection bonus to AC when used.

Sorcerer Spells Known (CL 4th; concentration +9)
. . 1st (6/6 day)—burning hands (DC 16), enlarge person (DC 16), mage armor
. . 0 (at will)—acid splash, dancing lights, detect magic, mage hand, mending