A hacha de Rubi pasa entre as cabezas de Brogo e Aramis, alcanzando o trasgo no caso, e producindolle un chichon.
O trasgo que esta atras volve a entonar o mesmo cantico, pero esta vez o seu ataque acerta en Aramis que cae o chan.
Tirada: 1d6
Motivo: Recarga poderes
Resultado: 6
Tirada: 1d20(+7)
Motivo: Ataque trasgo
Resultado: 10(+7)=17
Tirada: 2d6(+7)
Motivo: Dano trasgo
Resultado: 8(+7)=15
Non e necesario que axustes. Podes disparar o trasgo, ainda que e unha decisión un pelin xenerosa.
Estado:
Brogo: 13 danos, quedan 6 HS
Rubi: 17 danos, quedan 10 HS
Aramis: 31 danos, dano continuo lume 5, moribundo
Trasgo 1: 7 danos.
Turno de Brogo
Brogo enfoca su símbolo sagrado contra el trasgo que tiene delante y vuelve a conjurar.
Rubicus furingus at regita letio
El símbolo comienza a irradiar una luz intensa que llena la habitación y el pasillo, cegando a sus enemigos y reconfortando a sus aliados *
Tirada: 1d20(+5)
Motivo: BOH contra el primer trasgo
Resultado: 19(+5)=24
Tirada: 1d20(+5)
Motivo: BOH contra el segundo trasgo
Resultado: 17(+5)=22
*Beacon of Hope
+5 HP para Aramis y Rubi
Y ¿trasgos debilitados?
Gasto un HS como acción gratuita (sí, soy enano).
¿Puedo ajustar y ocupar la casilla de Aramis sin quemarme?.
A luz que sae do símbolo sagrado de Brogo parece empequenecer os Trasgos.
Logo Brogo da un paso ata situarse o lado do Gran Trasgo que o recibe cun golpe da sua hacha que o anano desvia sen problemas.
Tirada: 1d20(+7)
Motivo: Ataque trasgo
Resultado: 8(+7)=15
Si, podes axustar.
Estado:
Brogo: 8 danos, quedan 6 HS
Rubi: 12 danos, quedan 10 HS
Aramis: 22 danos, dano continuo lume 5, deitado.
Trasgo 1: 7 danos.
Turno de Aramis e Rubi
NOTA: Aramis vai recibir os 5 danos o principio do seu turno, antes de facer nada. Asi que a non ser que Rubi o axude, non ten turno que xogar (excepto facer duas tiradas de salvación, unha para non morrer e outra para deixar de arder).
rubí maldice su suerte cuando echa la mano a sus martillos de mano y se da cuenta de que ya ha usado los dos que tenía. sólo le queda el martillo de guerra.
antes de nada, coge su poción de curación (la que no usó con brogo) y se la hace ingerir a aramis para evitar su muerte.
acto seguido, observa la escena
habría alguna forma de llegar al goblin cuerpo a cuerpo?
Aramis curase 10 puntos de dano.
Non, a non ser que se aparte Brogo non se me ocurre como podes chegar o corpo a corpo. Por outro lado se te apartas de detras de Brogo, polo menos Aramis se pode poñer ali e usar o seu arco ;). Ainda te queda a acción de movemento, asi que ainda o podes facer se queres.
Turno de Aramis e medio de Rubi
me aparto pues para dejar espacio a aramis y vuelvo a mirar a los prisioneros con cada de... ¿y vosotros me podéis servir para algo?
Intento apagar el fuego rodando por el suelo mientras tomo la pocion que me queda, recojo mi arco y apunto al hobgobling que esta detras.
Aramis apaga o lume, e apunta o trasgo de diante.
Mentras o trasgo que esta detras axusta o lado do ouro trasgo, axudandolle a defenderse.
Tirada: 1d20
Motivo: Salvacion por rodar
Resultado: 16
Tirada: 1d20
Motivo: Recarga poder
Resultado: 8
Tirada: 1d6
Motivo: Recarga poder
Resultado: 1
Estado:
Brogo: 8 danos, quedan 6 HS
Rubi: 12 danos, quedan 10 HS
Aramis: 7 danos, quedan 6 HS.
Trasgo 1: 7 danos.
Turno de Brogo
O combate acaba cunha vitoria polos pelos dos xogadores. Tras matar os hobgoblins, os herois proceden a baixar polo ascensor ata algo que parece ser a fortaleza de Malaquita.
Ali atopan e matan a un hobgolin, nun pequena habitación que o gnomo escuro chama o "carto do segundo".
Continuamos na seguinte escena.